ХЛІБА ХЕРСОНЩИНИ

Редизайн упаковки преміум сегменту

Задача

Перед нами стояло завдання осучаснити логотип, стиль і упаковку. Логотип зробити більш дружелюбним, крафтового. Упаковку зробити більш живою грайливою. Створити героя, що б в подальшому взаємодіяти з ним на різних носіях.

План
  • Вивчення
  • Бренду
  • Редизайн логотипу
  • Створення героя
  • Оновлення упаковки
  • Копірайтинг
  • Гайдлайн
Що ми зробили

Проаналізувавши проблематику ми оживили логотип зробивши його рукописним при цьому зберігши форму і впізнаваність.

Розробили героя відштовхуючись від побажання клієнта. Зробили його позитивно налаштованого, активного, допитливого.

Переосмислили упаковку. Зробили основний акцент на колірне кодування складу. Створили ілюстративний сюжет з героєм для кожного типу.