Задача

Створити привабливий логотип і стиль для мережі кав’ярень під назвою Пшениця. Основним продуктом продажів в даному магазині це булочки, хліб і різні снеки. Формат закладу близький до концепції «to go». Основна ідея організація затишного простору з упором на швидке, якісне обслуговування. Співробітники є відмінними консультантами по всьому пропонованому асортименті і завжди готові швидко обслужити гостей. Дана концепція «to go» розрахована для розміщення в максимально прохідних і жвавих місцях. Так як майбутній заклад включає себе широкий ряд асортименту з їжею на винос, то цільова аудиторія закладу досить велика.

План
  • Етап ескізів
  • Робота з назвою
  • Пошук потрібного инсайта
  • Робота над концепцією
  • Образи, герої
  • Патерни, елементи графіки
  • Упаковка та інші носії стилю
  • Вивіска
  • Анімація
  • Відео, звуки
  • Підсумки
Що зробили

«Пшениця» для великого відсотка цільової аудиторії асоціюється з пост-радянськими часами, гастрономами, закладом де «розливають» «Пшеничну». Тому було завдання переосмислити сприйняття слова, надати йому сучасності, актуальності та естетики відповідної тих прикладів, що були надані замовником.

Горобець – пшеничний злодій. Горобець як інтернет мем. Горобці, які вирішили перестати красти, а замість цього відкрили свою пекарню. Горобці – працівники полів, трактористи, комбайнери, косарі, пекарі, барісти … ПШЕ – скорочення яке легко запамятовується

ПШЕ – жартівливе, конспіративна прізвисько. «Ми воПШЕ то Прийшли по ПШЕницю.»

Спритні горобці зібрали інвестиції і відкрили спритне кафе. Підтримай їх починаннях а то підуть знову красти. Справи роби швидко, чітко, спритно. Відпочивай правильно – повільно. ПШЕ – це оазис внутрішньої воПШЕ тиші. Місце зупинки серед швидкого світу. ПШЕ – все буде гаразд. ПШЕ – з нами все встигнеш.

Над проектом працювали