Створити привабливий логотип і стиль для мережі кав’ярень під назвою Пшениця. Основним продуктом продажів в даному магазині це булочки, хліб і різні снеки. Формат закладу близький до концепції «to go». Основна ідея організація затишного простору з упором на швидке, якісне обслуговування. Співробітники є відмінними консультантами по всьому пропонованому асортименті і завжди готові швидко обслужити гостей. Дана концепція «to go» розрахована для розміщення в максимально прохідних і жвавих місцях. Так як майбутній заклад включає себе широкий ряд асортименту з їжею на винос, то цільова аудиторія закладу досить велика.
- Етап ескізів
- Робота з назвою
- Пошук потрібного инсайта
- Робота над концепцією
- Образи, герої
- Патерни, елементи графіки
- Упаковка та інші носії стилю
- Вивіска
- Анімація
- Відео, звуки
- Підсумки